Výrobci exotických automobilů, jako je například právě italská automobilka Ferrari, stráví pečlivým vývojem každého svého nového modelu desítky tisíc hodin. Odborníci přitom pečlivě zkoumají každý detail svých superaut. Vylepšovat tyto vysoce vyladěné a výkonově optimalizované stroje proto není snadné, ale zkušený tuner a dodavatel exotických náhradních dílů RYFT to právě dokázal. Se svým zbrusu novým vylepšeným modelem SF90 s výkonem 986 koní udělal značce s logem vzpínajícího se koně znamenitou reklamu.
Model Ferrari od společnosti RYFT, známý jako SF90 Competition Edition, těží z použití patentované technologie NeoCFD (Computational Fluid Dynamics), která byla použita na polykarbonátovém modelu SF90 při vývoji vylepšené karoserie a aerodynamického kitu. Tyto studie NeoCFD nakonec daly vzniknout více než 20 dílům z uhlíkových vláken, a to včetně nového předního splitteru, sady předních canard, kompletního náhradního zadního difuzoru a sady bočních lamel z uhlíkových vláken inspirovaných legendárním modelem Scuderia 16M.
Nejpozoruhodnějším prvkem aktivního aerodynamického kitu modelu SF90 v dané specifikaci je však bezpochyby zadní křídlo. Nové zadní křídlo využívá dvoudílný systém, který se bez problémů integruje do supersportovní varianty – obdobně jako u závodního Ferrari 488 GT3 – a má konstrukci z uhlíkových vláken, která při rychlosti 186 km/h vytváří přítlak přes 800 liber. Tento již tak působivý balíček doplňuje řemeslně vyrobený, OEM kompatibilní, ručně vyráběný titanový závodní výfukový systém.
RYFT Ferrari SF90 Competition Edition je k dispozici jako stavebnice, a to za 90 000 USD cca 2,3 mil. Kč), případně jako kompletní vozidlo na klíč za 601 295 USD (cca 15,2 mil. Kč) – přičemž druhá cena zahrnuje náklady na dárcovský vůz Ferrari v hodnotě 511 295 USD (cca 12,9 mil. Kč). Tak co vy na to – máte pro něj místo v garáži?
Zdroj: https://ryft.co/
Foto: RYFT